Weber, výrobce a dodavatel špičkových stavebních materiálů, pro letošní stavební sezónu připravuje změnu vzhledu obalů. Nový obal sází na jednoduchý a srozumitelný design, který je v souladu s novou koncepcí Weber – * we care – * staráme se.
Weber chce novými obaly více zaujmout zákazníky. Moderní podoba má pomoci orientovat se v široké nabídce společnosti. Stručnost, přehlednost a forma sdělení vlastností výrobků jsou dalšími přednostmi nového designu obalu.
Jde o největší změnu vzhledu obalů v celé historii firmy.
Cílem nového designu bylo jednoduše komunikovat výhody výrobků, posílit vnímání značky Weber a přiblížit se i koncovým uživatelům jako značku kvalitních stavebních materiálů. Dalším záměrem je zachování jasné rozpoznatelnosti a visibility výrobků na stavbě či v prodejně stavebnin. Postupný proces změny designu probíhá v závislosti na zásobách původních obalů. Nový vzhled u všech výrobků se plánuje v horizontu tří let.
Pro názornost doporučujeme shlédnout připravené video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=ppNWcvNc4hQ&feature=youtu.be