Anketa Nejdůvěryhodnější značka má za cíl objektivně zmapovat vnímání značek u zákazníků a poskytnout firmám zpětnou vazbu o jejich vztahu se spotřebiteli. Pro nakupující jsou pak výsledky určitým ukazatelem, jak se mohou na současném trhu orientovat. V nezávislé anketě celkem 4000 spotřebitelů hodnotilo 700 značek v 76 kategoriích. Mezi stavebními materiály nejvíce respondentů uvedlo jako nejdůvěryhodnější značku Ytong, stejně jako tomu bylo v minulém roce. V povědomí zákazníků se tak těší stejné důvěře jako mnoho tradičních českých stálic, mezi něž patří Škoda, Kofola či Pilsner Urquell.
Důvěryhodnost je pro firmy významnou hodnotou, které se dá dosáhnout pouze dlouhodobým a vytrvalým působením na trhu. Zákazníci se nerozhodují pouze podle aktuální kampaně a reklamy, do jejich hodnocení pověsti značky se promítá vlastní či zprostředkovaná zkušenost. Mají povědomí o tom, jak firma dlouhodobě jedná i o kvalitě jejich produktů. Proto má tato anketa pro firmy takřka všech odvětví velký význam a meziročně narůstá počet značek, zapojených do oceňování. Zvláště u stavebního materiálu, který se stává součástí významné životní investice, je důvěra v kvalitu zásadní. Stavba rodinného domu je u nás totiž stále pojímána jako záležitost s trvalou hodnotou pro další generace. Do preferencí zákazníků se podle výsledků ankety promítá důvěra v prémiový materiál, který splňuje představy o kvalitní výstavbě s výhledem zachovat si svou hodnotu také v budoucnu.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.