Infoservis

Fasáda je tvoje vizitka. Napořád!

Společnost Baumit, spol. s r.o. představuje druhou část kampaně, jejíž nosným produktem je hvězdná moderní omítka Baumit StarTop s rychleschnoucím povrchem využívajícím tzv. Drypor efekt. Mezi hlavní změny kampaně oproti jarní části je mimo jiné zapojení koncových zákazníků z řad široké veřejnosti.
Původní jarní kampaň nazvaná „Staň se hvězdou, buď Baumit STAR!“ měla hlavní pilíř v zákaznické soutěži, která byla zaměřená především na zpracovatele, tedy menší a střední realizační firmy. Kampaň si díky své atraktivitě a transparentnosti pravidel našla stovky zájemců z řad stavebních firem. A nyní se představuje i druhá část této kampaně, která bude zaměřena na koncové zákazníky.
Toto významné rozšíření cílové skupiny přineslo rovněž změnu jejího dosavadního sloganu „Staň se hvězdou, buď Baumit STAR!“ na nový slogan „Fasáda je tvoje vizitka. Napořád!“. Druhá část kampaně bude ve svých pozměněných vizuálech stavět nově také na dvou tvářích zaměstnanců společnosti Baumit. Vlastimil Nohejl a Ing. Václav Dolejš jsou dvěma nejúspěšnějšími technickými a obchodními zástupci společnosti z pohledu prodeje produktové novinky roku 2018 – tenkovrstvé omítky Baumit StarTop.
Benefity pro jednotlivce z řad majitelů rodinných domů
Zákazníci z řad majitelů rodinných domů budou moci využít nabídky k zaslání fyzických vzorků omítky Baumit StarTop za zvýhodněnou cenu. V současnosti je prodejní cena jednoho vzorku včetně poštovného, balného a DPH standardně 363 Kč a každý třetí vzorek probarvené omítky je zdarma. Nově je snížena cena vzorku na 100 Kč za kus a nadále zůstává v platnosti, že třetí vzorek probarvené omítky je zdarma.
Další podpora pro zpracovatelské firmy
Se záměrem ještě zvýšit atraktivitu soutěže pro zpracovatele z řad menších a středních realizačních firem dochází k úpravě některých podmínek soutěže. Za každých 10 kbelíků hvězdné omítky Baumit StarTop získá realizační firma nově 2 sady pracovního oblečení (montérky, tričko, čepice). Dochází rovněž k výraznému zjednodušení celého procesu vykazování nákupu. Nově bude totiž stačit k přidělení zmíněné sady pracovního oblečení pouze platná objednávka a realizační firma tak již nebude muset zasílat daňové doklady či dodací listy k prokázání svého nákupu.
I nadále zůstává v platnosti, že každý měsíc budou vylosováni tři soutěžící dle objednávek a pro každého vítěze je pořadatelem soutěže, společností Baumit, připravena sada kvalitního profesionálního nářádí – 1 dvourychlostní elektrické míchadlo FESTOOL s metlou pro fasádní omítky, 4 nerezová natahovací hladítka a 4 plastová strukturovací hladítka.
Posílení prodejních týmů a prodejních míst Baumit
V rámci druhé části kampaně dojde rovněž k posílení vybavení prodejních týmů pro snadnější komunikaci se zájemci o nový produkt z řad realizačních firem. Formou speciálního prezentéru je technický a obchodní zástupce společnosti Baumit schopen demonstrovat zájemcům o omítku Baumit StarTop všechny její zásadní funkce a benefity, například Drypor efekt, rozdíl v bělosti oproti standardním omítkám nebo širokou barevnou škálu 888 odstínů ve vzorníku Baumit Life. Stejným prezentérem jsou vybavena i vybraná prodejní místa (prodejny stavebního materiálu).
Informace o produktu Baumit StarTop
Zcela nová prémiová omítka Baumit StarTop patří do skupiny fasádních tenkovrstvých omítek. Díky unikátnímu multifunkčnímu drypor efektu účinně brání špinění fasády a růstu řas a plísní na jejím povrchu, čímž zajišťuje její dlouhodobou krásu. Speciálně vyvinutá receptura omítky zvyšuje, díky snadné zpracovatelnosti, produktivitu při jejím nanášení i strukturování na povrchu fasády. Mezi další výrazné výhody patří rovněž vysoká paropropustnost, široká nabídka struktur povrchu a v neposlední řadě také možnost aplikace v brilantních odstínech vzorníku Baumit Life, nejšiřší kolekce fasádních barev v Evropě.
Kampaň „Fasáda je tvoje vizitka. Napořád!“ je platná v termínu od 1. 9. – 31. 10. 2018
 

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*