Společnost Metrostav se podobně jako většina firem v České republice v předcházejících týdnech vyrovnávala s podmínkami nouzového stavu. Výjimečná situace prověřila nastavení interních procesů i připravenost firmy rychle reagovat na měnící se podmínky. Díky spolupráci všech útvarů a divizí, interní komunikaci i flexibilní interakci s dodavateli zvládl Metrostav nouzový stav bez zásadních problémů.
Po vyhlášení nouzového stavu se kancelářské i stavbařské týmy akčně adaptovaly na nové podmínky. „Na stavbách se provoz nepřerušil, z kanceláří se většina kolegů přesunula na home office. Porady probíhaly přes MS Teams nebo Skype pro firmy. Díky dobrému technickému zabezpečení vzdáleného přístupu a již dřívějšímu přechodu na práci v cloudu nebyla po technické stránce práce z domova pro zaměstnance větším problémem. Potýkali se spíše se sociálním odloučením a většina také s nutností postarat se doma o děti, kterým byly uzavřeny školky a školy,“ říká Jana Kořínková, zástupkyně personálního ředitele. Na stavbách bylo potřeba nahradit chybějící kapacity a vyrovnat se s prodlevami dodavatelů způsobených okolnostmi výjimečné situace.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.