Společnost Mewa zajišťuje zákazníkům nákup a péči o firemní textil. Včetně jeho vyzvedávání a doručování. Tento servis ulehčuje podnikům, kterým tak odpadá časově náročná organizační práce. Administrativní zátěž klientů minimalizuje nyní také online nabídka služeb MyMewa.
MÍT PŘEHLED O NÁKLADECH SE VYPLATÍ
Čím více má firma zaměstnanců, tím složitější je objednávání textilu. Aby byli všichni zásobeni vhodnými pracovními oděvy nebo čisticími utěrkami zabere dost času. Je proto velice příjemné, když k tomu stačí jen pár minut u počítače nebo chytrého telefonu. Služba je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. „Zákaznický portál MyMewa umožňuje kdykoliv prohlížet údaje o objednávkách, kontrolovat je nebo provádět úpravy,“ vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel Mewa Textil-Service s.r.o. „Znamená to, že můžete své zásoby libovolně přizpůsobovat aktuálním požadavkům zaměstnanců. Nikdy tak nehrozí, že bude například objednáno málo, nebo naopak zbytečně mnoho oblečení.“ Totéž platí i pro dodávky čisticích utěrek. Zákazníci mohou v případě potřeby okamžitě zvýšit nebo snížit potřebné množství. Stačí jen pár kliknutí, aby poptávka odpovídala aktuální spotřebě, a mohla být zohledněna při další dodávce.
S přehlednou a uživatelsky přívětivou servisní platformou se lze vyhnout chybám v různých procesech. Kupříkladu pokud chce podnik nahlásit změnu v počtu zaměstnanců, nutnou opravu nebo jiné požadavky ohledně utěrek či rohoží. Výsledkem je pro zákazníka úspora času a eliminace zbytečných výdajů.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se