Budování značky zaměstnavatele, řízení lidských zdrojů, atraktivita, motivace, zaměstnanecké benefity, pracovní prostředí, firemní kultura, to vše se skrývá pod termínem Employer Branding. Dnešní doba prochází stále rychlejší evolucí v technologiích. Drtí nás informační lavina. Dle výzkumů každé dva roky zaznamenáme zdvojnásobení rychlosti výpočetní techniky a výkonnosti zařízení. A co teprve, když do toho zasáhne pandemie.
Termín budování značky zaměstnavatele, anglicky Employer Branding, byl poprvé použit na počátku 90. let 20. století. Jedná se o tzv. image každé organizace, která je vepsána ve tváři každého zaměstnance a odráží jeho kladné, či záporné hodnocení dané společnosti. Employer Branding lze definovat jako ucelený balíček funkčních, ekonomických a psychologických výhod poskytovaných zaměstnanci. Základní podmínkou úspěchu je vzájemná koordinace mezi managementem, HR a marketingovým oddělením.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
Jiří Kučera