Technologie

Modernizace D1 je v plném proudu

D1, úsek 23 – vysouvání mostního provizoria

Letošní rok je pro motoristy jedoucí po dálnici D1, zvláště v tomto prázdninovém období, zcela jistě největší zkouškou trpělivosti i odvahy. Modernizace naší nejvytíženější dálnice je v plném proudu a práce probíhají hned na několika úsecích od středočeských Mirošovic až po Kývalku současně. Letos byla zahájena také modernizace posledního úseku mezi exity 168 Devět křížů a 178 Ostrovačice. V těchto místech byl původní cementobetonový kryt nejvíce poškozen a pro Metrostav, který se výraznou měrou podílí na modernizaci dálnice D1, je to další výzva, říká ředitel výstavby D1 za společnost Metrostav Ing. Jiří Salava.

  • Metrostav je známá stavební firma, mezi jejíž činnosti z hlediska dopravní infrastruktury patří zejména výstavba silnic, dálnic a mostů. Podílíte se také na modernizaci D1? A do jaké míry?

Modernizace dálnice D1 probíhá již pět let. Za toto období se Metrostav a.s. podílel, či stále ještě podílí, na realizaci celkem pěti jejích úseků. Realizovány již byly úseky D1 – úsek 03, EXIT 29 Hvězdonice – EXIT 34 Ostředek, který byl do provozu uveden v roce 2016, a dále úsek 06, EXIT 49 Psáře – EXIT 56 Soutice, který byl zprovozněn v roce 2017.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*