Ekonomika

Vybudovat kvalitní značku firmy není možné bez zaměstnanců

Budování značky zaměstnavatele, řízení lidských zdrojů, atraktivita, motivace, zaměstnanecké benefity, pracovní prostředí, firemní kultura, to vše se skrývá pod termínem Employer Branding. Dnešní doba prochází stále rychlejší evolucí v technologiích. Drtí nás informační lavina. Dle výzkumů každé dva roky zaznamenáme zdvojnásobení rychlosti výpočetní techniky a výkonnosti zařízení. A co teprve, když do toho zasáhne pandemie.

Termín budování značky zaměstnavatele, anglicky Employer Branding, byl poprvé použit na počátku 90. let 20. století. Jedná se o tzv. image každé organizace, která je vepsána ve tváři každého zaměstnance a odráží jeho kladné, či záporné hodnocení dané společnosti. Employer Branding lze definovat jako ucelený balíček funkčních, ekonomických a psychologických výhod poskytovaných zaměstnanci. Základní podmínkou úspěchu je vzájemná koordinace mezi managementem, HR a marketingovým oddělením.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Jiří Kučera

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*