Ekonomika

Vaši zaměstnanci vám pomohou přilákat ty správné kandidáty

Skanska: Možnost realizace v oboru a možnost se pořád zlepšovat a zvyšovat si kvalifikaci. Strabag: Práce, která mě naplňuje, velmi dobře finančně ohodnocená, dobrý kolektiv a nadřízení, výborné pracovní prostředí. Velux ČR: Rodinná atmosféra, zájem o zaměstnance, pracovní podmínky, benefity, velmi schopný management. To je pouze ukázka toho, co říkají zaměstnanci o svých zaměstnavatelích. Jak to využít při náboru, vysvětluje Andrea Líbezná, marketingová manažerka projektu Atmoskop.cz ze společnosti LMC.

  • Atmoskop oslavil loni třetí narozeniny. Kam se za tu dobu posunul?

Určitě vyrostl. Máme nyní čtvrt milionu návštěv každý měsíc. Celkem je na Atmoskopu už téměř 160 tisíc hodnocení na více než 31 tisíc firem v České republice. Lidé nás vyhledávají ještě předtím, než se rozhodnou do firmy poslat svůj životopis a ucházet se o místo. Jsme atraktivní pro mladou a hlavně žádanou cílovou skupinu kandidátů, pro kterou je rozhodující firemní kultura. Na základě toho hledají firmu, se kterou „zarezonují“ a prostě do ní zapadnou.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Také si přečtěte: Vybudovat kvalitní značku firmy není možné bez zaměstnanců

-jik-

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*