Ekonomika

SYNER staví na profesionálních týmech s inovativním přístupem

Art Gen Office Gallery, Praha

ROZHOVOR – Krizová komunikace se stala základem pro budování dobrých vztahů a udržení klidu na pracovišti, říká Ing. Jana Tvrzníková, ředitelka externí komunikace a HR ve skupině SYNER Group a.s., jejíž vlajkovou lodí je stavební společnost SYNER, s.r.o.

  • Práce HR je o kontaktu s lidmi. Jak se vám to dařilo v době restrikcí, home office, nepotkávání se a uzavřených pracovních kolektivů?

Osobní kontakt je nenahraditelný, nicméně za současné situace je velmi důležité se zaměstnanci otevřeně a jasně komunikovat. Přimělo nás to přemýšlet o nastavení nových standardů a kanálů pro interní komunikaci, např. prostřednictvím video hovorů nebo chatovacích aplikací. Dále jsme se zaměřili na firemní kulturu a zejména posilování kvality vztahů, které mohly být pandemií zasaženy. Krizová komunikace se stala základem pro budování dobrých vztahů a udržení klidu na pracovišti, tzn. informování o opatřeních a jejich změnách, nastavení pracovních režimů u různých skupin zaměstnanců a časté apelování na dodržování hygienických zásad. Důležitou roli hrála podpora top managementu a liniových vedoucích.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*