Ekonomika

Společenská odpovědnost firem neustala ani v době nejtěžší

Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility (CSR), která spočívá v dobrovolném zohlednění sociálních a ekologických ohledů ve firemní praxi, není již doménou nadnárodních korporací. Českých společností vyznávajících princip společenské odpovědnosti přibývá. Není lepší cesty, jak si budovat značku. Patří mezi ně i firmy sdružené v Cihlářském svazu Čech a Moravy.

„Viděl jsem mnoho etických kodexů – dnes se tomu vznešeně říká: společenská odpovědnost. Kodex odpovědnosti vždy vychází a bude vycházet z osobního etického přesvědčení manažera (vedení) a jeho myšlení,“ říká Josef Kotek, předseda představenstva Cihlářského svazu Čech a Moravy.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*