Práce z domova v posledních měsících bezprecedentním způsobem posílila . Za tu dobu jsme měli možnost se o mnoha věcech poučit. Jaké časté problémy vás mohou potkat při homeworkingu? Jedná se o nabourání soudržné firemní kultury, pokles produktivity a aktivního zapojení zaměstnanců, růst izolace či pokles motivace.
Limitované možnosti komunikace a koordinace
Ve chvíli, kdy pracovní tým nesdílí jednu kancelář, ale je rozeset po domácnostech na homeoffice, může velmi jednoduše dojít ke zkratu komunikace. Lidé přestanou efektivně sdílet informace, a pak je jen krůček k problémům jako je dezorganizace, neefektivní dělba úkolů, růst izolace a pokles motivace. Týmy pracující distribuovaně proto potřebují být vybavené účelnými nástroji pro spolupráci a sdílení informací, ale také mít možnost živě neformálně komunikovat, aby si udrželi sociální vazby.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.