Ekonomika

Pandemie změnila způsob, jakým lidé žijí, pracují a stýkají se

Podle zjištění nového průzkumu společnosti Accenture, How consumer companies can innovate to grow, pandemie změnila způsob, jakým lidé žijí, pracují a stýkají se, což zrychluje poptávku po inovacích. Retail a společnosti zaměřené na cestovní ruch přecházejí od reakce na krizi k uplatnění inovativních produktů a služeb.

Po roce covidových opatření 95 % respondentů průzkumu uvedlo, že provedli alespoň jednu změnu svého životního stylu, kterou pokládají za trvalou. Práce z domova, měnící se cestovní vzorce a rostoucí touha nakupovat lokálně v místě bydliště jsou zásadními oblastmi, které formují způsob, jak zásobovat spotřebitele, který se přizpůsobil současné pandemické situaci. Nový průzkum provedený v 19 zemích potvrzuje předchozí zjištění společnosti Accenture, že mnoho změn v chování spotřebitelů bude pravděpodobně dlouhodobých.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

-red-

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*