Nová zpráva společnosti Accenture identifikuje pět makro trendů, které v roce 2023 ovlivní vztahy mezi lidmi i firmami. Rok 2023 bude rokem, kdy se lidé budou snažit získat zpět kontrolu nad svými životy, říkají autoři.
Nově vydaná studie “Accenture Life Trends” (dříve Fjord Trends), publikovaná již 15. rokem společností Accenture, zkoumá změny, kterými každoročně prochází vztahy mezi firmami a společností. Letošní vydání identifikuje pět trendů, které budou utvářet podnikání, kulturu a celou společnost během roku 2023. Jsou jimi:
- Permakrize a adaptace na ni
- Nové pojetí loajality
- Nové pojetí pracovních vztahů
- AI jako co-pilot lidské kreativity
- Digitální peněženky, které mohou ukončit krizi digitální identity.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.