Ekonomika

Firmy řeší existenční problémy na své zaměstnance ale nezapomněly

Značka zaměstnavatele (Employer Brand) je součástí celkové značky organizace a odráží pověst organizace jako zaměstnavatele, proto je zásadní pro přilákání aktivních kandidátů, přeměnu pasivních kandidátů na aktivní a v neposlední řadě pro udržení všech zaměstnanců. Pod tímto termínem si můžeme představit téměř vše, co s organizací nějak souvisí – lidi, produkt, firemní kulturu, ale i zákazníkův úsměv, případně jeho nespokojenost.

Říká se, že spokojený zákazník je nejlepší obchodní strategií ze všech. Značka zaměstnavatele, stejně jako značka společnosti, vyžaduje zákazníkovu spokojenost. Klíčoví zákazníci jsou skvělým prostorem pro zahájení diskuse o tom, co koho přitahuje právě k té vaší značce. Budování značky zaměstnavatele znásobuje vliv značky na zákazníky, zaměstnance a na společnost jako celek. V konečném důsledku firma nemůže existovat, nechceli pro ni nikdo pracovat.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*