Pro Skanska je globálně prioritou tzv. employee experience neboli vnímání firmy našimi zaměstnanci, zkrátka aby zde byli spokojeni. To hraje samozřejmě velkou roli, co se pověsti firmy týče, říká Slavomíra Sedláčková, personální ředitelka Skanska Central Europe.
- Výjimečná doba přinesla nová řešení i v oblasti lidských zdrojů. Co jste v době nouzového stavu museli řešit za problémy?
Naší prioritou v průběhu nouzového stavu bylo nezastavovat projekty, abychom udrželi důvěru našich zákazníků. S tím bylo samozřejmě spojeno zajištění bezpečnosti na stavbách. Snažili jsme se reagovat co nejrychleji na vzniklou situaci a například pro stavby vypracovali hned na začátku nové pokyny speciálně pro danou situaci.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.