Aby člověk získal a udržel si dobré pracovní místo, musí se prosadit často ve vysoké konkurenci. K tomu pak potřebuje určité vlastnosti a schopnosti, které pomohou podávat patřičné výkony, zvládat pracovní situace a efektivně komunikovat s kolegy i nadřízenými. Co je v současném boji o kvalitní pozici potřeba nejvíce?
DIGITÁLNÍ DOVEDNOSTI
Efektivní zvládání digitálních dovedností je již řadu let vstupní branou k získání dobré práce. A co teprve se zde v konkurenci udržet. To znamená, že dnes, pokud zaměstnanci chtějí být konkurenceschopní na trhu práce, musí na dobré úrovni pracovat s počítačem, internetem, mobilními zařízeními, kancelářskými balíky programů a různými online aplikacemi, které usnadňují práci, komunikaci a spolupráci. Hlavně pak ale nesmějí usínat na vavřínech, protože svět digitálu se řítí stále vpřed.
„Digitalizace pracovního světa jde rychle kupředu, dovednosti v této oblasti jsou třeba k práci, spolupráci i pracovní komunikaci,“ říká Michal Černý z Audiopro a dodává: „Dnes už si zkrátka nikdo, kdo chce fungovat na trhu práce nemůže dovolit neumět s aplikacemi Microsoftu, Googlu nebo s videokonferencemi. Je to zkrátka již „must have“ v portfoliu základních dovedností.“
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se