Osmý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2022 zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěru ve značky prodávané na území České republiky. Dotázáno bylo čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili téměř devět set značek z devadesáti kategorií nejrůznějších oblastí. Oproti předchozím ročníkům přibyly letos nové kategorie v oblasti rychloobrátkového zboží, organizátoři také reagovali na změny na trhu s energiemi a stavebninami. Nově tak byly například oceněny značky z kategorií betonové prvky, střešní krytiny, kotle a bojlery a další. Kategorie zdících materiálů patří naopak mezi ty tradiční a silnou pozici v ní potvrdila značka Ytong, která ji vyhrála již počtvrté!
Data z letošního ročníku ukazují, že zákazníci si své nákupy v této náročné době plánují a promýšlejí ještě výrazněji než v loňském roce. Letošní ročník soutěže také jednoznačně potvrdil tržní změny v rámci nákupního chování, reagující na dění ve společnosti.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
-red-