Infoservis

HELUZ poskytuje informace o aktuálním stavu zakázky

Extrémní zájem stavebníků udělal z cihel během uplynulé stavební sezony téměř rychloobrátkové zboží, jak rychle mizely z palet ve stavebninách. O to zajímavější se pro zákazníky společnosti HELUZ stala možnost sledovat aktuální stav své zakázky na webových stránkách www.heluz.cz. Služba typická a standardní pro internetové nákupy je jednou z novinek, kterou zákazníci najdou v sekci www.heluz.cz/cs/muj-heluz.

Informace o cihlách 24 hodin denně

Sledování průběhu vyřizování zakázky už není doménou jen e-shopů, stejnou možnost získali nově i zákazníci, kteří si ve stavebninách objednali cihelné materiály HELUZ. Na stránkách www.heluz.cz/cs/muj-heluz mohou nyní 24 hodin denně sledovat vyřizování zakázky od okamžiku přijetí objednávky ve stavebninách až do expedice. Díky této službě získá zákazník nebo investor potřebné informace o předpokládaném datu dopravy, počtu dílčích dodávek na stavbu a jejich sortimentní skladbě na jednotlivých kamionech, jakož i informaci o dopravci včetně kontaktu na něj.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
Klíčová slova:

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*