Švýcarská společnost v posledních letech výrazně rozšířila nabídku svých služeb. Zahrnují konzultace na míru týkající se efektivního zpracování teplé hrany distanční lišty, osobní podporu při nastavování strojů, jakož i školení a marketingové aktivity. Základem je rozsáhlý průzkum mezi zákazníky, který společnost SWISSPACER provedla v uplynulém roce.
Doby, kdy se hodnotový řetězec zastavil u čisté dodávky produktu, jsou dávno pryč. Zákazníci stále častěji očekávají, že je výrobci podpoří ve výrobních procesech technickým know-how a dalšími opatřeními. Patří sem například aktivity spojené s předáváním znalostí, osobní a individuální podpora a také pomoc s přípravou trhu a marketingem. Společnost SWISSPACER vyhodnotila, v čem spočívají problémy, a to na základě podrobných rozhovorů se zákazníky. Na základě výsledků společnost rozšířila své portfolio služeb.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
-red-