Infoservis

Mewa nechává svou značku znovu rozkvést

Poskytovatel textilního servisu, společnost Mewa, představuje redesign. Vychází ze základních principů společnosti, je moderní a nadčasový. Nový korporátní vzhled vytvořila mnichovská agentura Martin et Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.

Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel textilních služeb v Evropě, se v posledních letech výrazně mezinárodně rozvinula díky růstu trhu a zákazníků. Jako průkopník v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu jde podnik cestou většího zviditelnění pro lepší povědomí o značce.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

-red-

Klíčová slova:

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*