Bez digitalizace veletrhy nepřežijí. Můžeme se dál přesvědčovat, že digitální setkání nejsou stejná jako ta osobní. Nicméně digitální realita nás dříve či později dostihne a my se jí nemůžeme vyhnout. Je nutné, aby si to majitelé výstavišť a veletržní infrastruktury uvědomili co nejdříve. Pokud se tak nestane, je zaděláno na opravdu velký malér.
Turbulentní doba žádá nové přístupy
„Dnešní doba je turbulentní a to nejenom, co se týče vývoje cen stavebních materiálů, ale i vývoje jednotlivých komunikačních kanálů. Odklon od tradičních forem prezentace sledujeme trendově již řadu let a stále věříme, že možnost „šáhnout“ si na naše produkty a osobní interakce na veletrzích je pro řadu investorů důležitá. Účast na veletrzích je pro nás stále tématem, ale stále více zvažujeme, zda je pro nás investice do příprav i prezentace na každém dílčím veletrhu přínosná,“ říká Jan Minář ze společnosti Wienerberger.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
Tisková zpráva, www.cscm.cz