Současný trend digitalizace stavebnictví ovlivňuje také výrobu otvorových výplní, v jejichž případě usnadňuje nejen samotné zhotovení, ale zároveň už i předcházející fázi, tedy jejich projekční návrh.
Značka VEKRA, která je největším tuzemským výrobcem oken, vnímá současný vývoj a směřování stavebnictví a v souladu s tím nově rozšiřuje své portfolio o podklady pro práci s informačním modelem budovy. „Naším cílem bylo zvýšit efektivitu spolupráce s odbornou veřejností, především s architekty a projektanty. Poskytování podkladů prostřednictvím BIM knihoven pro nás tedy bylo logickým krokem. Každá dodatečná změna projektu totiž znamená další vynaložený čas a výdaje navíc. Nejčastějším důvodem přitom bývá právě nedostatek podkladů a informací na straně projektanta. Právě tomu jsme chtěli předejít,“ vysvětluje Ing. Michal Urban, BIM manažer značky VEKRA.
Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.
Máte účet? Přihlaste se.
Foto: VEKRA
-red-